pondělí 24. září 2012

Mých 30 dní s Jillian Michaels

Aby to pro mne nebyl takový šok a abych měla nějakou motivaci, vytvořila jsem si k mému ,,pokusu,, alespoň barevný kalendář, kde budu odškrtávat dny, co mám již za sebou. Upozorňuju, že zítra, tedy v úterý mám teprve den na odlehčení a nakoupení činek, s cvičením začínám teprve od středy. Nemyslete si, že jde o nějakou výmluvu, ale od rána až do 20.00 večer jsem v práci a kdo ví, v kolik se dostanu domů. Za to budu ale pilně vyšlapávat veškeré schody a nebudu se líně vozit po eskalátorech :) . Kdybych bývala měla ráno trochu času, tak bych ho určitě ráda využila k cvičení, dokonce si už teď říkám, že bych si mohla přivstat a zacvičit si ráno, ale na druhou stranu... nová práce je nová práce a já ji nechci nijak pokazit tím, že bych po 10ti minutách chrněla na stole, rozvalená, s pusou dokořán a nedej bože abych ještě chrápala :D . Uvidíme, jak se den vybarví, ale nejspíše bude můj den D ve středu. Napadlo mě také, že by nebylo od věci se pravidelně jak po týdnu, tak po ukončení každé lekce vážit. Bohužel, metr, který jsem doma ještě do neděle měla kamsi záhadně zmizel, asi tušil že ho chci zneužít pro ukázání těch hnusných čísel, které bych nakonec nazvala ,,obvody,, mého těla. No jo, prostě se nedá nic dělat a budeme cvičit bez metrů.. Koneckonců, i ta samotná váha je dobrý povzbuzovák :) Nevím, jak vy, ale když mi digitální číslice ukazují o pár deka míň, mám hned lepší náladu :)



Žádné komentáře:

Okomentovat