středa 14. března 2012

Make-up is everywhere

A zase jsem se na dlouho ztratila a zase jsem zpět :) A zase budu slibovat jak sem budu přispívat co nejčastěji budu moct a zase to určitě nedodržím. A za to vše vděčím tomu rušnému stylu života, který se mi poslední dobou připletl do cesty. Času prostě moc není, ale vážně vážně věřte mi, já se snažím :) Mám ale nahromaděno spoooooustu fotek, ze kterých bych tu chtěla postupně vytvářet další články. Takže..kdo si počká, ten se dočká :)
Ale nic..chci Vám ze všeho nejdřív ukázat, co jsem si naposledy pořídila :) Zavítala jsem do jedné velké drogerie, vzala si neškodně košíček a procházela uličkami. Pak jsem zabloudila k uličkám s líčidly..A!!! Sice už bylo po slevách, ale zato sem narazila na pár zcela nových výrobků z jarních kolekcí. U regálů jsem strávila asi 2 hodiny :D Přitom mě hrozně rozčilovalo, že securiťák mi stál přímo za zády a nehnul se. Jasně, je to jejich práce, musí hlídat, ale když vidí, že mám vážně narvaný košík a že si ty věci KOUPIT CHCI...? Navíc jsem vážně nestála o to, aby mě vždy, když jsem vyzkoušela nějaký tester pozoroval. Ale co..pak už mi byl celkem ukradený, hlavně, že mám své šminky :)

První jsem si ještě v H&M pořídila tuhle úžasnou kosmetickou taštičku z nové jarní kolekce. Má překrásný motiv i podšívku. Je vyloženě holčičí a to se mi líbí :) . Také mně zaujal zip s přívěsky peříček. 


Kdyby tak mohly být ty taštičky nafukovací....vždy si do ní vše krásně poskládám, zjistím, že zip buď nejde zapnout nebo vážně s těží :D ..a když už se mi povede ho s vypětím sil zapnout a pak taštičku zase otevřu, je tam neuvěřitelný bordel :D FUJ


V H&M měli k taštičce také zrdcátko s hřebínkem stejného motivu :) Musela sem ho mít :D není úžasné?


Od essence sem si pořídila štětec na pudr. Je malý, kompaktní, krásně heboučký a pudr se s ním skvěle natírá. 

Z nové kolekce essence sem sáhla po téhle řasence. Řasům by měla dodat mega obem a krásně je natočit, což vážně udělala. Miluju řasenky s mega kartáčkem, nechápu, jak si na ně někdo může stěžovat :)


Nový korektor byl základ všeho :) 

Tenhle pudr j už takovou ,,lasikou,, jak bych řekla. Používám ho už hodně dlouho a i když jej občas střídám, vždy se k němu vrátím. Je podle mě nejlepší.

Oční stíny od essence. Odstín 22 blockbuster jsou těmi nejlepšími pro podklad pro oční linky, které jsou už u mě stálicemi :)

Na tenhle make-up bych nejradši napsala oslavnou ódu. Je pravda, že by mohl mít větší balení, ale pro mou pleť je to to nejlepší. Zmatňuje, e hebký, krásně roztíratelný a vydrží. Doporučuju!!

Tvářenka od essence v odstínu 10 adorable. Na tváři není zas tak viditelná, mohla by být víc, ale záleží samozřejmě na tom, jak velkou vrstvu si nanesete.

Další novinka od essence je pěnová tvářenka. Má překrásnou vůni, konzistence je  trochu mastnější, ale na pleti vypadá hezky. Koupila jsem si odstín 020 frozen strawberry a jsem s ní velmi velmi spokojená :)

Gelové linky..nikdy jich není dost :D

Nude lak na nehty je z nové kolekce essence ,,Nude Glam,, a naprosto mě očaroval. Miluju tyhle barevné tóny, jiné vlastně ani nepoužívám. Nehty po něm vypadají jak po francouzské manikůře :) Paráda!!


Tohle je typicky broskvičkový odstín. Je krásný, na ústech lehce znatelný a přirozený :) Věděla jsem, že mi bude vyhovovat už, když jsem ji popadla. Balení je také pěkně.


Strašně moc se mi líbila zimní kolekce essence, zvlášť tekuté stíny, ale nějak jsem neměla čas si je pořídit. Až teď v březnu. Myslela jsem, že už budou všechny ztáhlé z prodeje nebo vyprodané, ale pak jsem přišla k regálu a ,,hele,, :D jupííí


Rtěnka S-he odstín 120. Trochu mě mrzí, že tyhle rtěnky nemají žádné jméno, to jediné bych jí asi vytkla. Jinak barva krásná a balení originální :)



Rtěnka Miss Sporty odstín 009 Inocence. Rtěnka je úchvatná, přesně podle mých představ, krásně se nanáší a drží :) Jen to balení by mohlo být zajímavější..


Už z trochu starší kolekce, ale opět řasenka s mega kartáčkem a  rozhodně jí můžu doporučit :)


Miss Sporty změnilo balení tekutých očních linek a dokonce jsem znovu objevila hnědé, které dlouho nikde neměli :) byla jsem nadšená a také překvapená, že místo kartáčku mají linky jakousi špičatou měkkou houbičku, se kterou jde líčení linek mnohem lépe :) SUPER



Opět Nude barva, opět essence. 

Žádné komentáře:

Okomentovat