středa 11. ledna 2012

Palette Mousse Color - 665 NUGÁT

Předevčírem ráno jsem vstala ( ostatně jako každý den :D ), přešla jsem rovnou k zrdcadlu a zděsila jsem se, co jsem v něm viděla. Ne, že by to bylo nějaké překvapení, ale myslím, že za jednu noc stihly moje vlasy zkrepovatět tak, že vypadají, jako bych si je dobrovolně vlásek po vlásku opalovala hořící sirkou. Pak se také přes noc stačily vyšisovat, odrosty se neuvěřitelně zvýraznily a ani po zásahu žehličky to nebylo lepší. Spíše naopak, žehlička tomu dala teprve ránu...a tak jsem se rozhodla zakročit radikálně :) . Už nutně jsem potřebovala novou barvu. Zašla jsem do DMka a začala vybírat. Obvykle jsem používala Wellaton zlatavě blond, jelikož ta mi vlasy krásně prosvětluje, ale měla jsem chuť na změnu a chtěla jsem nějakou čokoládovou. Moc mě zaujala barva od Palette Mouse color. Vypadá jako shake. Moc velkou paletu barev sice nemá, ale odstín 665 ,,nugát,, ( není už ten název doslova k sežrání? :) ) mě dostal.
Moje vlasy jsou světlé, je to taková nazrzlá barva, takže výsledná barva se měla pohybovat někde tady:
Barva obsahovala tekutý vyvíječ, barvicí prášek, balzám pro lesk a pár rukavic. Samozřejmostí je pak shaker, ve kterém je vše krásně zabaleno :)


Rukavice mi nejvíc vyhovují u Wellatonek, tyhle jsou moc obrovské a neustále se stahují dolů.

 První krok: Vyvíječ nalijeme celý do shakeru. Nejdřív jsem se bála, že bude cítit po celé koupelně amoniak. Ten smrad už absolutně nesnáším, ale překvapilo mně, že vyvíječ nebyl skoro vůbec cítit.

 Druhý krok: K vyvíječi přisypte celý obsah barvicího prášku. Nelekejte se, když se vám vytvoří hnědá hmota připomínající bahno :D vychápala jsem, že je to absolutně normální reakce :D
 Třetí krok: Shaker musíte dobře a pevně uzavřít, jinak budete mít barvu na místech, kde jste nechtěli :D
 Čtvrtý krok: Musíte 40 krát protřepat shakerem nahoru a dolů. doporučuje se pořádně zabrat, aby na  dně nic nezůstalo.
 Pátý krok: Po protřepání by se měla v shakeru vytvořit lehká pěna. Opatrně ho otevřete.

Šestý krok: Nanášejte :) Fotky ,,před a po,, zveřejním jiný den, ale už teď musím říct, že jsem s barvou velmi spokojená. Mile mě překvapila a navíc, nádherně voní po jahodách :) Také se skvěle nanáší, nemusíte nic dolovat z pumpičky. Výrobci měly výborný nápad a zvolili originální design :) U téhle barvy teď nějakou dobu vydržím.  Jo a úplně bych zapomněla říct, že odteď už budou zase kvalitnější fotky :) Mám zpátky muj milovaný foťáček :)

Žádné komentáře:

Okomentovat