čtvrtek 3. listopadu 2011

Oh, it´s cold...let´s go to the cafeteria




Po tom, co jsem se nabaštila smaženého masíčka v trojobalu zvaném - řízek :D jsem vyšla ven na ulici a ta zima se do mě znova pustila. A k tomu jsem ještě dostala chuť na něco sladkého, takže jsem navštívila vynikající kavárnu, kde jsem si dala největší palačinku v životě. Měli různé, se šlehačkou, s ovocem, s čokoládou, karamelem, ale já si vybrala marmeládu. Achch...bude se mi o ní dlouho zdát. Úžasná, rozhodně doporučuju! A potom jsem si objednala horkou čokoládu. Myslela jsem si, že přinesou hrníček naplněný něčím, jako je kakao, ale byla jsem extrémně překvapená, když přede mne číšník postavil tác s hrnkem plným horkého mléka, tak hustou a tuhou domácí šlehačkou, že kdyby měla velikost Mt. Everestu, horolezci by se na ní krásně vyžili :) , vodou ( přesně nevím, proč tam byla, každopádně uhasila žízeň :) ) a tyčinkou, na které byla napíchnutá kostka báječné čokolády. Neříkám nejjemnější, jelikož pro mě je nejjemnější milka ( ta jasně vede! Hlavně ta s celými ořechy). Čokoládovou tyčinkou jsem párkrát zamíchala v mléce a do minuty jsem měla připravenou nej nej nej horkou čokoládu :) No nešla já jsem na tu zimu chytře? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat