čtvrtek 3. listopadu 2011

Enchanted Halloween

 Letos jsem poprvé ve svém životě slavila Halloween. Vlastně to nebylo úplně poprvé. Když jsem byla malá, udělala mi moje máma na zahradě stezku odvahy a cestu označila malými svítícími dýničkami, jenže já se tahdy tolik bála, že jsem se na půlce cesty rozbrečela, běžela jsem domů a tam se zamkla a maminku nechala v nedočkavosti, jak na mě zpod křoví bafne někde v té tmě :D Nicméně, tentokrát jsem vyrazila na party. A dalo mi hodně práce vymyslet nějaký kostým, ale nakonec jsem vybrala :) ! Upírů, čarodějnic, strašidel, zajíčků a koček jsou každý rok plné ulice ( a ne jen o Haloween, chacha :D ), takže já jsem si vtipně vyrobila převlek ,,Amorka,, . Poznali jste ho? Luk a šíp mi chyběli, ale měla jsem místo nich špendlík. A myslím, že jsem ten večer roznesla moře lásky :)






2 komentáře:

  1. To je úžasný^^ prostě originální a krasný. Máš skvělej blog, nejspíš se sem ještě vrátím. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda, děkuju :):) Budu ráda, když zase přijdeš :)

    OdpovědětVymazat