pátek 28. října 2011

My secret make - up

Takže další fáze, kdy napíšu něco o svém make - upu. Prakticky ho moc neměním, jen občas, ale skoro vždy se maluji přírodně a jen oči hodně zvýrazňuji. Nevím proč je někdy nenechám jen tak bez linek, jednou to určitě udělám, ale zatím po nich sahám pravidelně a vyhovují mi. Líbí se mi retro líčení, takže zřejmě proto. Tak se podívejte na můj postup :) ( prosím o vstřícnost, nejsem profesionálka a mám k ní hodně daleko :D )

1.Zapomněla jsem udělat fotku krému, který používám místo podkladové báze ( už se hezkou dobu chystám nějakou koupit, ale nevím, která by mohla být nejlepší, nemáte zkušenost?? ). Krém jsem použila červený zvláčňující od Garnier. 
2.Korektor!! Korektorujte co se dá. Kruhy pod očima, červené tečky, sem tam i nějaký ten pupínek ( který se vám ale na obličeji jistě objevil čirou náhodou a ne z důsledku akné! :) ). Takže vše pečlivě zamažte, mírně rozetřete, ale ne moc, jelikož jinak by byla práce korektoru promarněná. Tenhle od essence je pro mne ideální, i když v poslední době jsem si také velmi oblíbila korektor od Gabrielly Salvete, který má krásně krémovou konzistenci. Avon korektory mohu také jen doporučit :)
 3. Make-up! Nepostradatelný pokud nemáte pleť jako z porcelánu, hladkou, bez zarudnutí, černých teček, pupínků či jiným naprosto běžným dívčím problémům. Pokud takovou pleť skutečně máte, pak závidím! Já bohužel ne. Má pleť je hodně vysušená, proto kupuji vždy make-upy s nějakým vyživujícím složením. Vždy nanesu jednu velmi, ale vážně velmi jemnou vrstvu a poté nanesu druhou, o trochu větší. Zjistila jsem totiž, že tím make-up déle vydrží a zakryje více nedostatků. Ale zase nepřehnat!
 4. Nejsvětlejší, takřka průhledné, jemně perleťové stíny. Jak můžete vidět na obrázku, jedná se o ten bílý stín. Stačí lehce poklepat a nanést na celé oční víčko až k obočí. Tento stín funguje spíše jako podklad než pro okrasu. Zajistí, že se vám další stíny budou nanášet lépe.
 5. Pudr. Já pravidelně kupuji ten nejsvětlejší. Nenanáším ho moc, spíše se snažím, aby se vstřebal do make-upu.
 6. Bronzer. Jelikož mě bohužel jako naschvál došel, použila jsem tmavší pudr, který mám vždy v zásobě. Funguje naprosto stejně. Tenhle od Gabrielly je vážně dobrý :) nanáším ho na zvýraznění kontur obličeje. Šikovná věcička :)

 7. Stíny. Jistě, už jsem o nich psala, ale tyhle jsou určeny k tomu, aby byly viditelné. Použila jsem světle žlutozlatý a zlatý z mé paletky od Avonu. Světlejší stín nanáším do vnitřních koutků víček, tmavší do vnějších. Pokud chcete mít pohled výraznější, zkuste nanést světlý stín také pod spodní řady podél dolního víčka.

 8. Linky!! Tak v těch se vyřádím. Není značka, kterou bych nezkoušela, tedy zatím, co nejdříve se chystám jít poohlédnout po nějakých nových :) Ale tady jsem použila linky od miss sporty. Jsou cenově velmi přijatelné, vydrží dlouho a na očích se nerozmazávají. Tedy ne, pokud si na ně okamžitě po nanesení nezačnete mazat prstem nebo vás nenapadne něco podobně střeleného. Ve vnitřním koutku má být linka tenčí a čim víc se blížíte k vnějšímu koutku, rozšiřujte ji :)
 9. Tužka na obočí. Nejdříve si jej učešte pomocí speciálního kartáčku. Pokud nemáte kartáček na tužce tak, jako ho mám já, dá se velmi snadno a levně sehnat. Poté tedy vymalujte obočí a pak uděláme co? znovu jej učešeme štětečkem, abychom rozmazali všechnu barvu do požadovaného tvaru.
 10. Tvářenka. Usmějte se a od kořene uší ( pardon, ale nevím, jak jinak to svými slovy popsat :D ) až na broskvičky, které se vám díky usměvu vytvoří naneste jemnou vrstvu tvářenky.
 11. Řasenka. Já nejprve aplikuji jemnými ,,Z,, tahy na každé oko jednu vrstvu, pak ji namaluji ještě z druhé strany řas, a poté ještě dvakrát stejně jako na začátku. Vytvoří vám to dokonale husté, černé a dlouhé řasy. A pokud chcete vědět o mojí absolutní špičce mezi řasenkami, je to tato od Astor!
 12. Tužka na oči. Ta od Sephory je pro mne zatím nejlepší, co jsem kdy měla. Je úžasná. takže šup s ní nahoru a dolů :)
 13. Rtěnka a lesk na rty. Preferuji ty v přírodních barvách. Essence jsou perfektní! Vybrala jsem hnědou rtěnku a růžový lesk.
 14. Voila :P :D


2 komentáře:

  1. Bezva post, vše jsi hezky nafotila a krásně popsala! Taky mám tužku ze Sephory a jsem s ním moc spokojená-nerozmaže se a bezva se s ní pracuje.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za pochvalu :) Přesně tak! A vydrží podle mě nejdéle v porovnání se všemi jinými tužkami :)

    OdpovědětVymazat