pátek 28. října 2011

B had healthy, light lunch - o o ou :/

No co tomu říkáte?? Zdravá životospráva mi sice něco říká, ale moc často u mě nepobývá :/ V poslední době jsem si ohromně zamilovala horké toasty se sýrem. Také milujete toast, ze kterého, když se zakousnete, tak nejenže se teplem stále kouří, ale také vyteče neodolatelný sýr? Mno šunka už je někdy až moc velký luxus :D ale když je svátek, šoupnu jí tam taky :D A k tomu velmi nízkoenergetický nápoj v podobě Coca Coly. I pak mě ale stále honila mlsná, takže jsem si musela uříznou kus tohohle báječného jablečného koláče. O kaloriích tady nemůže být ani řeč, ten je tak lehký, že slovo ,,kalorie,, je pro něj urážka. Určitě žádné nemá, věřím tomu :D !! A pak...po čem pak B sáhla?? Jojojo...Nutella to byla...a nejenom, že jsem spořádala zbytek jedné sklenice, já musela načít i tu další a z té sníst půlku. Ale FUJ!





Žádné komentáře:

Okomentovat