neděle 8. ledna 2012

Shopping :)



Ahoj :) Omlouvám se za stále se zhoršující kvalitu fotek, ale muj foťák je stále v dočasné indispozici, takže jsem musela přizvat k pomoci náhradníka. Ach jo, už se mi s tim obyčejnym digitálním foťákem ( spíš foťáčkem) ty fotky vůbec nelíbí :/ Ale můžu být ráda aspoň za něco. Takže, nestěžovat si, B!! Mno, koupila jsem pár věcí a chci Vám je ukázat. 


 Lak na nehty od Essence, úžasně zlevněný a už ta barva mne ohromila. Miluju pastelové barvy a modrá je prostě úžasná :) sice se nehodí vždy a ke všemu, ale když jí použijete jako samostatný módní doplněk k nevýraznému oblečení, nemá to chybu.
 Jelikož mi došel šampon i kondicioner ( zajímavé, že oba ve stejnou dobu, obvykle dochází kondicionér cca o 3, 4 dny dřív), musela jsem rychle doplnit zásoby. A sáhla jsem po své oblíbené Dove řadě. Miluju jejich šampony už pro to, že je výrobci zbytečně nepřecpou kdoví jakou směsicí vůní, ze kterých pak bolí hlava. Dove voní jakousi ,,čistotou,, a navíc skutečně funguje Vlasy jsou zdravější, milionkrát ozkoušeno ! :)
 Lancome odličovač, zatím jsem ho nezkoušela, ale na výrobky Lancome jsem v poslední době slyšela samou chválu, tak uvidíme, jak se osvědčí :) Určitě o něm ještě napíšu.
 Biotherm čistící mléko pro obličej a oči. Se značkou Biotherm jsem zatím velmi spokojená, je šetrná a kvalitní. Tohle čistící mléko je vážně výborná věc, doporučuji :)
 Biotherm Aquasource - tak tenhle přípravek je naprostá pecka. Moje jednička, tedy až po krémech Nivea, jaké jsem zatím vyzkoušela. Jelikož mám suchou pleť, je ideální :) Když jsem ho poprvé zkoušela, byla jsem k němu trošku nedvěřivá, zdál se mi moc gelovitý a já se bála, co se mnou vyvede. Mám zrovna ten problém, že se po většině krémů osypu a týden nesmím z ostudy vylézt z baráku :D Ale ani ne po minutě, co se vstřebal a zaschnul jsem věděla, že je to ON!! Pleť vám krásně zhydratuje, osvěží, vyživí a budete ji mít tak neskutečně hebkou, že se nebudete chtít přestat hladit po tváři :)
 A jeje :D Tomuhle jsem neodolala. Sice jsem si řekla, že řetízků a prstýnků mam tunu a ani je neunosím, takdo nich ani investovat nebudu, ale stačilo nechtěně projít kolem regálu v Tailly Vejlu a já se zamilovala :D a věděla, že bez nich už nemůžu žít!





Žádné komentáře:

Okomentovat